close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סוגי וופורייזרים מומלצים עבור אנשים שמעשנים

מערכת שורשכה אדר, תשעח12/03/2018

מה זה וופורייזר, מה עושים איתו ולמה הוא טוב...

תגיות:
למרות ההנאה שעישון עשוי לספק, סיגריות נחשבות לגורם המסוכן לבריאות. למרבה המזל, פותחו בשנים האחרונות אמצעים חדישים שמעניקים את אותה הנאה שמספק העישון ללא החסרונות הבריאותיים. עבור האדם הדתי, יש משמעות נוספת לאותו אמצעי חלופי לעישון הרגיל, שנקרא וופרייזר. למרות שלא קיים איסור מפורש על עישון סיגריות, סיגרים או מקטרות, היחס ההלכתי כלפי עישון הוא שלילי בעיקרו. מרבית הרבנים מעדיפים להפסיק מנהג זה, גם בשל הגילויים הרפואיים שמצביעים על התחלואה הקשה שנובעת מעישון. אז מהם בדיוק הוופורייזרים, מדוע הם עדיפים והאם יש וופורייזר מומלץ? אם אתם או חבריכם מעשנים, שימו לב היטב לדברים הבאים.

וופורייזר – חלופה בריאה לסיגריה מזיקה
לפני שנספר על כמה סוגים שבהחלט ניתן לראות בהם דגמים של וופורייזר מומלץ נספר תחילה מהו הדבר הזה, שידוע גם בכינוי "מכשיר אידוי". אותם מכשירי אידוי יוצרים את ההרגשה של עישון, בלי שבאמת קיים תהליך שריפה של טבק וללא קיומו של ניקוטין ממכר. הוופורייזר הינו מכשיר שיכול להיראות דומה בצורתו למעין סיגריה ארוכה או עט ארוך, אולם יש דגמים שכלל לא מזכירים את הסיגריה או הסיגר. לתוך המכשיר ניתן להכניס חומר צמחי, טבק או נוזלים מיוחדים שניתן לאדות.
בתוך המכשיר יש תא חימום שיודע כיצד לחמם את הטבק לטמפרטורה שלא תוביל לשריפה. מה ש"המעשן" בעצם מכניס לתוך גופו, לתוך הריאות, אלה הם אדים ולא עשן. העובדה שמדובר באדים ולא בעשן חשובה מאוד. כך, לא מכניסים לתוך הגוף תוצרים לא בריאים של שריפה. בנוסף, חומרי האידוי נקיים מכל מיני רעלים שנמצאים בתוך סיגריות. ניתן להטעין את המאדה בחומרים ללא ניקוטין כלל או עם ריכוז נבחר של ניקוטין. כמו כן, ישנן תמציות טעם שמעניקות לעישון (שהוא בעצם אידוי) טעם מיוחד. הבשורות הטובות אפילו יותר – עישון בצורה כזאת לא מלווה בריח לא נעים וגם לא פוגעים בבריאות של הציבור הרחב שמוצא עצמו נפגע מהעשן של מעשני הסיגריות הרגילות.

דגמים מומלצים שכדאי להכיר
יש כמה דגמים של וופורייזררים שנחשבים למומלצים במיוחד. וופורייזר מומלץ מסוג אחד נקרא בשם "פיירפליי" (גחלילית). את המכשיר ניתן לכוון לטמפרטורה רצויה ואפשר אפילו לשלוט על רמת האדים המועדפת. ישנו מנגנון לשמירה על בטיחות כך שהמכשיר לא יידלק מעצמו. המכשיר נחשב למאוד מהיר, מביא לאידוי בתוך מספר שניות וניתן להפעיל אותו, אם רוצים, באמצעות אפליקציה סלולרית.

סוג אחר הנחשב למאוד מומלץ נקרא "פאקס". האידוי מבוצע בטכנולוגיה של הסעת חום, דבר שמבטיח שמירה על טעם וארומה מיוחדים. למרות שהמכשיר קטן למדי, תא החימום שבו גדול יחסית. בלחיצות פשוטות ניתן לשלוט על הטמפרטורה והתפעול הכללי מאוד פשוט. עוד יתרון חשוב – זהו מכשיר מאוד חסכוני ביחס לאחרים וניתן למצוא אותו בצבעים שונים, יפים לעין
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה